میگون نگین قصران

میگون نگین قصران

meygoon negine ghasran
میگون نگین قصران

میگون نگین قصران

meygoon negine ghasran

مسافران نوروزی - جلسه فرماندار شمیرانات

به  گزارش  روابط عمومی فرمانداری   شهرستان شمیرانات

محمد  لاریجانی  فرماندار  شمیرانات در جلسه ستاد دائمی

تسهیلات سفر : ...... با توجه به اینکه شهرستان شمیرانات

در  ایام نوروز  میزبان بسیاری  از هموطنان می باشد  گفت:


تلاش  تمام دستگاه های  اجرایی در این شهرستان  این است تا مسافران نوروزی را با خاطره خوش ترک کنند. رییس ستاد تسهیلات سفر شهرستان شمیرانات با اعلام آمادگی برای میزبانی از مسافران  در تعطیلات  سال نو اظهار داشت :  با برنامه ریزی و فراهم  نمودن امکانات مناسب صورت گرفته از سوی شهرداری ها ،آموزش وپرورش و دیگر دوایر دولتی ، مردم میهمان نواز این شهرستان میهمانان نوروزی را در این شادی یاری وهمراهی می کنند.
رئیس ستاد تسهیلات نوروزی شهرستان شمیرانات ادامه داد:

با توجه به تابلوهای راهنمایی و استقرار ایستگاه های اطلاع رسانی در ورودی های شهرستان  و همچنین در سطح شهرستان  را ضروری دانست و اضافه کرد:  یکی از مشکلاتی که در سالهای گذشته آن  طور که باید و شاید به آن توجه نشده است بحث عدم توجه به تابلوهای راهنمایی است که این مهم در نورروز 92 باید با جدیت مورد توجه قرار گیرد.
وی بیان کرد: مسافران نوروزی نباید در خیابان ها سرگردان شوند ضمن اینکه با توجه به  نقاط قوت و  ضعف ستاد  تسهیلات نوروزی در سال‌های  گذشته ، باید نسبت به ارائه خدمات بهتر و بیشتر به مسافران نوروزی سال 92 اقدام شود.
لاریجانی  همچنین از دستگاه‌های اجرایی خواست با اطلاع‌رسانی جامع، مراکز گردشگری و آثار تاریخی را به شهروندان معرفی کنند.

رییس ستاد دائمی تسهیلات سفر شهرستان شمیرانات وظیفه شهرداری ها را در این ایام آماده سازی کمپ های اسکان مسافر، اجرای برنامه های فرهنگی و هنری ، تامین روشنایی پارک ها و آماده سازی سرویس های بهداشتی سطح شهرها دانست
وی افزود : بر نظارت  بیشتر برقیمت خدمات و  نرخ‌ها تأکید کرد و گفت : باید با تدبیر وبرنامه‌ ریزی لازم، از هرگونه سوءاستفاده و افزایش غیر قانونی قیمت ها جلوگیری کرد

در پایان خاطر نشان کرد : تمام سعی ما بر این است که فضای شاد و پرتحرکی را برای مسافران نوروزی ایجاد کنیم.



نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد